דעת הגוף

טיפים לתזונה נכונה בתקופת מבחנים

אכילה בתקופת מבחנים

תקופת המבחנים היא תקופה לחוצה ולא פשוטה, אך אם נעזר בתזונה מאוזנת נוכל לשמור על עירנות, ריכוז וגם למנוע עלייה במשקל! במאמר הבא ריכזתי מספר המלצות לאכילה מאוזנת בתקופת המבחנים, לשמירה על המשקל, הגברת הריכוז והורדת הסטרס.

התזונה שלנו מאוד משתנה בזמן לחץ: חלקנו נמנעים לחלוטין מאכילה ברגע שאנו לחוצים וחלקנו פועלים בדיוק להיפך ונמצאים באכילה בלתי פוסקת כדי להירגע. אם נאכל בצורה מאוזנת נספק למוח את האנרגיה שהוא צריך, ונרגיש מיד רגועים יותר, מרוכזים יותר ועם פחות צורך לנשנש.

אלו הטיפים שלי לתזונה מתאים בתקופת מבחנים:

לפני תקופת המבחנים ובתחילתה

בזמן הלמידה

בהצלחה!

 

המדריך המלא לאיזון אכילה ללא דיאטה

אני מזמינה אותך להוריד את המדריך המלא לאיזון אכילה ללא דיאטה במתנה! במדריך המקיף תמצא/י טיפים נוספים שיעזרו לך להתמודד עם אכילה רגשית והוא מהווה נקודות מפתח לטיפול בהפרעות אכילה, בהן אני מתמקדת בשיטת הטיפול שלי בדעת הגוף.

 

בין הדברים שהכנסתי למדריך:

איך ניתן לרדת במשקל ללא דיאטה

מדוע אין אסור ומותר באוכל

איך לשלב מתוקים ומזונות אהובים

מהם 3 השלבים הקריטיים שיעזרו לך להשתחרר מההתעסקות במשקל ודיאטות!

 

 

 

אורנית יונה – דיאטנית קלינית, B.Sc. מטפלת בעודף משקל והפרעות אכילה למעלה מעשר שנים. מנהלת את קליניקת "דעת הגוף" ברמת–גן המתמחה בטיפול באכילה רגשית. טיפלה בלמעלה מ- 1500 מטופלים ומכשירה דיאטניות לטפל בשיטת הנון-דיאט הדוגלת בהעצמת דימוי הגוף ויציאה ממעגל הדיאטות. מתנדבת בפורום נערות באתר girls4, כותבת טור באתר "פוד דיקשנרי – מרזים ללא דיאטה". מרצה ומנחת קבוצות לדימוי גוף, הפרעות אכילה והרזיה ללא דיאטה. 

 

 

 

תגובות

תגובות