מאמרים בנושא אכילה מאוזנת | דעת הגוף | ירידה במשקל ללא דיאטה

מאמרים בנושא תזונה ואכילה מאוזנת

16 באפריל 2017
ארוחה מאוזנת

אכילה מאוזנת: כך תעשו זאת נכון

רוצים להתחיל לאכול מאוזן? להרגיש יותר אנרגטיים? למנוע חסרים ומחלות? התחילו לשלב בין אבות המזון בכל ארוחה וארוחה בקטנות ובגדולות.
27 בנובמבר 2016
לשלב את כל אבות המזון בכל ארוחה

דיאטת הפרדת אבות מזון: בריא או לא בריא?

בעוד שזה נשמע כמו שיטה הגיונית לניהול האכילה ושמירה על אורח חיים בריא, זה רחוק מאד משם. דיאטת הפרדת אבות מזון פועלת כמו כל דיאטה ותוצאותיה זהות: קשה להתמיד בה, היא לא גורמת להנאה, ואחרי הירידה במשקל, תגיע העליה. אז איך אפשר לשלב מזונות?
25 במאי 2017
חלבון משיג שובע לטווח ארוך

יצירת תחושת שובע

מדוע חשוב לשלב חלבון בכל ארוחה, בדרך הנכונה לשמירה על תזונה מאוזנת ובריאה? בקליניקה אני רואה מטופלים רבים שלא דואגים לשלב חלבון בארוחה, וזה גורם להם להיות כל הזמן רעבים, כל שעה וחצי לחפש משהו לאכול, בדיקות הדם שלהם פחות טובות וכך גם הבריאות.
30 במאי 2017

אכילה מאוזנת באירועים

כשאנחנו רואים מגוון של אוכל באירוע, בא לנו לטעום מהכל. התוצאה בסופו של דבר היא שאנחנו מעמיסים יותר מידי, אוכלים כמויות גדולות ממה שאנחנו רגילים. במאמר זה ריכזתי 3 טיפים לאכילה מאוזנת מבופה.
11 במאי 2017
ההבדל העיקרי בין הלחם הלבן ללחם המלא הוא בכמות הסיבים התזונתיים, הויטמינים והמינרלים.

כיצד לשלב לחם לבן בתפריט

הלחם הלבן קיבל בשנים האחרונות שם רע מאוד, לא רק בגלל הסלידה מגלוטן אלא גם משום שאינו דגן מלא. במאמר ובסרטון הבא אני מסבירה כיצד ניתן לשלב את הלחם הלבן בתפריט מאוזן המתאים לירידה במשקל, בריאות, מניעת סכרת ובעצם כמעט לכל אחד